Monday 4 April 2011

publish 3 post dalam sehari?ada aku kisah ?

macam bajet hot je title tu ouh!



    SP sebenarnya sunyi sangat2 dop rumah dari pagi sampai petang,dah la adik beradik takda,,dyorang pergi skolah,,mak bapak takda,dyorang carik rezki,,so,dalam sorang diri termenung jauh hingga hujung dunia SP pom fikir,nanti aku berkeluarga aku tinggal anak aku macam ni ke untuk mencari sesuap nasi ? tak sanggup ak,,dah la dunia sekarang bukannye 100% selamat ouh =.='

  kekadangkan SP rasa cam nak nangis je ouh kena tinggal sorang-sorang..nak berbual takde orang nak dengar,nak makan powm takda selera ( okke,itu tipu ) buat keje rumah powm sorang2,,rasa cam orang bisu powm ad,,yelah,,nak bercakap sengsorang ? tak pasal-pasal kena label kat jiran sebelah 'Remaja Lepasan SPM merOyan tepi rumah' tak ke naya tue ? nak ajak kengkawan hangout ? xde transport derr,,SP bukan keluarga kaya,,harapkan orang lain ? susahkan orang je,,tambang minyak kereta ag,masa dyorang ag,n byk la lagi,

  time sunyi gini memacam la soalan yang SP fikir,,mak bapak aku x sayang akU ? kawan-kawan aku menghilang kat mane ? last2,aku dapat gak fikir untuk jawab semua persoalan yang hadir kat dalam otak kejang   tue,,parents cari duit,nak bagi SP makan sekeluarga,penat lelah mereka pun terbaloi sebab hasil dari pkerjaan mereka,kiteorang hidup senang,makan terlebih cukup..kengkawan plak,,maybe dyorang sibuk haa dengan memasing punya daily life,,sama la macam aku,BUSY ke ? taktau la.

p/s: adikku beli sebuah novel,,hadiah spm katanya,seminggu powm taktau habis ke tak bace sebb otak aku bebal skrang neyh =.='

No comments:

Post a Comment